شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر اهل بیت حاج محمد یادگاری
حاج محمد یادگاری
((عشق ولايت))
كافر او كَسدور اوندا عشق ولايت اولماز
گر اولماسا ولايت مقبول عبادت اولماز
پيغمبران امامان محشرده جمع اولالار
تا گلميونجه زهرا هرگز شفاعت اولماز
طبقه بندی موضوعی

راه ماندن رقیه = او قیز که آیری دوشوب کاروان زینبدن

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ق.ظ

 

زبانحال حضرت رقیه(س) درآهنگ ای قلم سوزلرینده ...

( یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من  ) تکرار

================

عمه جان چار ه قیل بی قرارم

تیکمیشم  گو ز یو لا  انتظا ر م

قلبیمی درده او غصه گتدی

من آتا مدا ن سنه یا دگارم

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من

-------

هرزما ن من سورو شدو م با با می

سو یلد ین ایت فرا قه دو ا می

بو لمو رم گتد ی قا لد ی ها یا ندا

هیچ دئمو ر اینجید یلر با لا می

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

     سینه می آ هیله دا غلارام من  

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من

--------

منده گربو قرا قه دو زوم وار

گلسه اما بورا چو خ سو زو م وار

اکبر یمد ه منی گو زدن آ تموش

اصغر یمده ولا کن گو زو م وار

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من

-------

کا ش عمو م گلمویه بو یاره

ایتمیه --بو مکا نه  -   نظاره

گو رسه من یا تمو شا م تو پرا ق او سته

قلب زاری او لار پار ه پا ره

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من   

------

غیر تین کا نی مشگل گشا دی

سر سپا ه شه کربلادی

بولمو رم با شینه نه گلو بدور

سالم او لسا گلر باو فا د ی

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من

--------

شا می قیز لار ی ایلر  شما دت

ایلر م من ولی استقا مت

آند وئرم سنی ذو الجلاله

دی  با با م مند ن ایتسو ن عیا دت

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من

-------

جا ن فدا ایلر م من بو دینه

آج قا لا م سینما را م اهل کینه

شا می قیزلاری ایتسه تعا رف

گتمر م او للارین من ا ئو ینه

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من 

--------

سا یما را م دشمنین حیله سین من

ایلرم برهم هر نقشه سین من

آج سو سوزتوپرا ق او سته گرئو لسم

دادمارام دشمنین لقمه سین من

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من       

-------

سهل سانا م یزیدین فشار ین

من سیا ه ایلر م روزگارین

فا طمه غیر تی منده واردی

عمه مو ن  حفظ قیللا م وقا رین

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

     سینه می آ هیله دا غلارام من

---------

سرّ یمی بیر سنه سو یلر م من

قلبد ن او ددو تو ب گو ینرم من

سند ن آ یر لما قا بیر دقیقه

عالمی وئرسه لروئرمرم من

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من

-------

دیلده اکبرآدی ازبریمدی

توپرا ق اوستی منیم بستر یمدی

سیز گئدن سیزهامی بومکا ندان

بوخرابه منیم سنگر یمد ی

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من

--------

خو اهشیم وارولی سند ن عمه

بو سو زی ایت قبو ل مند ن عمه

هرزما ن گلسه اکبرسفردن

سو یله ئو لدی باجون غمد ن عمه

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من  

-------

یا د گار ی سئور کامه یتسو ن

شا مید ه قبر یمو ن خاکین اوپسو ن

عهدا ئد یب قبر یم او سته گلند ه

الده بیر خر دا گهواره گتسون

یو للارا هی با خو ب آ غلارا م من

سینه می آ هیله دا غلارام من

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
حاج محمد یادگاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">