شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر اهل بیت حاج محمد یادگاری
حاج محمد یادگاری
((عشق ولايت))
كافر او كَسدور اوندا عشق ولايت اولماز
گر اولماسا ولايت مقبول عبادت اولماز
پيغمبران امامان محشرده جمع اولالار
تا گلميونجه زهرا هرگز شفاعت اولماز
طبقه بندی موضوعی

((مهرتورابه عالم امکان نمی دهم ))

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ

 

مهر امام حسین

=================

((مهر تو را به عالم امکان نمی دهم))
این گنج پر بها ست که ارزان نمی دهم))
----------

اشکی که در عزای تو از دیده می چکد
بر زمزم و کوثر رضوان نمی دهم
---------

هر محفلی نام تو آید بگوش من
آن بزم را به محفل عرفان نمی دهم
----------

نامت همیشه نسخه درد  دل من است
آن نسخه را به نسخه لقمان نمی دهم

--------

آن پرچم سیاه تو عزّوقار ماست
آن را به تخت و تاج سلیمان نمی دهم
-------

غیر از ره تو راه دیگر من نمیروم

تا زنده ام راه تو پا یان نمی دهم
-------

گر دعوتم کنی به مزارت شهید حق
بر حج بیت خالق منان نمی دهم

---------

از هستییم می گذ رم غیر از حبّ تو
جان می دهم حبّ تو آسان نمی دهم
---------

مهر تو افتخار من هر دو جهان بود
((مهر تو را به عالم امکان نمی دهم))
---------

قبول گر نما یی مرا نوکرت حسین
این رتبه را به رتبه شا هان نمی دهم
-----------

من «یادگاری» نوکر دربار تم حسین
تا روی تو نه بینم من جان نمی دهم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸
حاج محمد یادگاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">