شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر اهل بیت حاج محمد یادگاری
حاج محمد یادگاری
((عشق ولايت))
كافر او كَسدور اوندا عشق ولايت اولماز
گر اولماسا ولايت مقبول عبادت اولماز
پيغمبران امامان محشرده جمع اولالار
تا گلميونجه زهرا هرگز شفاعت اولماز
طبقه بندی موضوعی

احوالات حضرت مسلم- آ آدلاری کبشی......... من حسینچیم

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ب.ظ

احوالات مسلم ابن عقیل سیف بنی هاشم در روزه عرفه

 =======================================

 مزمت کردن اهل کوفه را در پیمان شکنی

==========================

==========

ای آ دلار ی کیشی کیشی لیقدن خبر یز بوخ
من شهریز ین قو نا قی   فتو ت سفیر یم  

----------------

نا مه یازانلار هار دا قالو بسوز وئر ین جو اب 
سوراخلرده موش کیمی ایتمیو ن دا خواب
-----------

سیز  اشبح الرجالسیز نه واقعا رجال 
گو رمو ب سیزین تارلاریزی دنیا تا به حال 
---------

خشگ او لمو یوب جو هر امضالاریز هنوز 
اما وفا لاریویزی تیز ایلدوز بروز  
------------

بی حد مسلمه ایلدوز رنج و آ زاری

گو ردوز نئجه گزوردی سوسوز کوچه بازاری 
-----------

پیمانی سیندریب او زوزه  ائلدوز جفا
دنیادن اوتری ایله دوز اقبازی سیز فنا

--------

 پیغمبریز دئیوب قو نا قا حر مت ایلییون
حتی قو ناق کا فر اولاخدمت ایلییون 
-----------

امر پیامبره ئو له سوز طاعت ایتمدوز

سیز ئوز قو نا قیزین یئرینی راحت ا یتمدوز     

----------

سا تو ز عقیلین او لو نی مر جا نه  او غلونا

تا پشوردوز آ شنا لر ی بیگا نه او غلو نا
---------

بیر کیمسه یئر و ئر ه منه سیزده تا پو لما دی 
مسجد بو شا لد ی بیر نفر ی حتی  قا لما دی 
---------

همت یوخو ز غیر تید ه و ئر میسو ز با دا

سیزاو خسو سوز د نیا د ا او هرزه آر وا د ا 
----------

انصا ف دگل کیم سیز ی عو رت حسا ب ا ئدر
وار عو رتی غبطه او نا شیخ شا ب ائدر
---------

عو رتده حجب وار دی حیا واری سیز ده یو خ
عورتده حجب و حیا واردی سیزده یو خ
---------

مند ن  حما یت ایلمه دو ز عار او لا سیز ه
روز جزا یئریز او یانان نار اولا سیزه

---------

او طو عه جه او لمادی افسو س غیرتوز

بد نا م یا زیلد ی صحفه تار یخه شهر تو ز

--------
وار فا طمه غیر تی الحق طو عه ده
یئر و ئر دی حا می او لد ی منه شهرکو فه ه 
----------

وئر دی  سوزو ن تما مه دئدی خو ار سیز بولو ن
او لسو ن او طو عه نین لچکی با شیز ه ئو لو ن 
---------

سو را خیلر ده مو ش کیمی دا لد ا لا نما یو ن
در ک ایلیو ن بو مطلبیمی سهل سا نما یو ن 
----------

بیر سوز وار یمد ی سیز ا و نی  یا ددا ن چیخا تما یو ن
کر ببلا د ه اصغر ه بار ی او خ آ تما یو ن
---------

مند ن حما یت ایله مدوز عیبی یو خ هله 
قویمو ن وورا اصغر ه او چ پر او خ حرمله
----------

سیز دو غرو یو ن  قا سمی  عبا سی  اکبر ی 
او چ پر اوخیله  او خلا میو ن اما ا صغر ی 
------------

دو ند رمییو ن قا نه ربا بین سر شگینی
یو خ  عیبی او خلو یو ن  ولی عباس مشگینی 
----------

عبا سینین قو لار ینی سا لساز عیبی یوخ
حتی او نو ن دوره سینی آ لساز عیبی یوخ
---------

وجد ا نیز او لسو ن با ری عنا د او سته دور ما یو ن 
غیر ت ا ئد ین رقیه سینه سیلی وو رما یو ن 
----------

هیها ت بیر د ه د هر ید ه  گلسو ن سیز ین  یو زو ز 
سا تدوز حسین سفیر ینی بی دینیلر او جو ز 
---------

سیز دن کمک  ا یسته مر م  بو رد ا او خلا نا م 
مسلم آ دیمدی سیف بنی ها شم  آ دلا نا م 

================

==========

((حاجت سیزه یوخو مدی منیم من حسینچییم))

 ((قربا ن حسینه روح و تنیم من حسینچییم))
===========

قلبیم قا نیله گلشن  دینه سو وئر میشم
اوز قا نیمه گر ک بئلئنیم من حسینچییم
-----------

هر چند یا ره چو خ یتیشو بد ور و جو دیمه
آ لمو ش آ را یه قا ن توکه نیم من حسینچییم
-----------

او لسو ن او زا ق گو زوند ن ابو الفضلین ای خدا
کا ش بو لمه سین او صف شکنیم من حسینچییم
----------

مین دفعه ذبح اید ه با شیمی د شمنیم اگر
ذکر یم حسیند ی دیلد ه منیم من حسیچییم
---------

بیر د فعه اوف دئسم بلی نقصا ن د ورعشقیمه 
دا مه سا لوب اهریمنیم من حسینچییم
-------------

زوره با ش اگمییو بد ورآ قا م منده اگمر م
درس اور گئد یب اورگه دنیم من حسینچییم
-----------

کیم دور زیا دین او غلی او نا ایلییم سلا م
منع ایلییو ب حق دئینیم من حسینچییم
-----------

خللا ق او نو ن عشقینی قلبیمده هک ادیب
و ا لله حسیندی  دل سئو نیم من حسینچییم
-----------

ایتمه م عو ض عا لمیله من بو عشقیمی
ئو لسه مد ه او لما سا کفنیم من حسینچییم
-----------

فخر ایلرم حسینه اولام او لین فدا
دو ز سو د وئر یب سو د وئرنیم من حسینچییم

----------

با غلا نسا اللر یم گئد ه  دار او سته گر با شیم
بیر کلمه دور منیم سخنیم من حسینچییم
-----------

من کو فه نی چو خ سئورم واردور علتی
چوخ اولسابور دا گر محنیم من حسینچییم

-----------

چونکه عموم بویئرده اولوبدود شهید دین

بو یئر او لا کاش و طنیم من حسینچییم
----------

باد صبا حسینه یتو ر بو پیا میمی
گلمه دئنن سولوب چمنیم من حسینچییم
-----------

ای کا ش اما م گلمویه اما اگر گله
گلسین ایا قینه دو شه نیم من حسینچییم
--------

پیشو ا زینه یوز او سته سو یو نم خدابو لور
گلسه او یو ل گوزلویئنیم من حسینچییم
----------

قربا ن کسه لله  رسمد ی رهبر گلن  زما ن
گلسو ن بوبا شی وار کسه نیم من حسینچییم
---------

با شم او نون کا ش ایا قی آتدا ذبح اولا
دیلد ن او دور ایستییه نیم  من حسینچییم
----------

فد یه تا پا نما دیم او لا بو با شید ن عزیز
بو باش او نون کید ور نه منیم من حسینچییم
-------

بیرجو ت با لا م او لسا فدا بیر جو ت او غلو نا
او لما ز یو لا گو زتیکه نیم من حسینچییم
---------

یازدیم امامه نامه  که بو شهره گلمه سین 
سو زاندی قلب پر محنیم من حسینچییم
-----------

پیما ن شکند ی کو فه لیلر گلمه سین بو را 
الله بو لا را اولدی قئنیم من حسینچییم

----------

بو لد وم عمو م کو فه ده الا ن نه لرچئکوب
یو خد ور الا ن سلام ائدنیم من حسینچییم
------------

بدنا م قا لدی صحفه ئ تار یخده آدلا ری
یو خد ور هر ا یمه گله نیم من حسینچییم
---------

سو یلر بو یا دگار ی قا پو زدا ایتم حسین
   عار ا یلییورد ئسو ن د هنیم من حسینچییم
==============

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
حاج محمد یادگاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">