شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر اهل بیت حاج محمد یادگاری
حاج محمد یادگاری
((عشق ولايت))
كافر او كَسدور اوندا عشق ولايت اولماز
گر اولماسا ولايت مقبول عبادت اولماز
پيغمبران امامان محشرده جمع اولالار
تا گلميونجه زهرا هرگز شفاعت اولماز
طبقه بندی موضوعی

 

 

شهادت موسی بن جعفر فارسی ترکی

فاسی دوست دارم جان سپارم

یو سف کیمی گلایه یو خوم چاه عشقیدن

=========

دوست دارم جان سپارم در ره جانان بمیرم

بیش از این دیگر بسوزم در غم هجران بمیرم

دوست درم زهر را چون شهد جان بخشی بنو شم

زنده و پاینده گردد پرچ قر آن بمیرم

دوست دارم آن نگهبان  آب بر زندان  نیرد

همچو جد نازنینم بالب عطشان بمیرم

دوست دارم سر به سجده نام منان بر زبانم

بادل سو زان  و بر لب ذکر یا منان بمیرم

دوست دارم دردم آخر رضایم را ببینم

او طبیبم گرددو دردم کند درمان بمیرم

یو سف کیمی گلایه یو خوم چاه عشقدن

زنجیر دور قالانمنه تنخواه عشقیدن

میدان عشقه آل علی جان بکف گلوب

جا ن وئر میشوخ قئدمه میشوخ اه عشقیدن

آغار گوزیله راز و نیاز او سته دلخوشام

سوزان دلیله سوز و گداز اوسته دلخوشم

زنجیر لذتیین ایتریب سجده لذتی

علت اودور همشه نماز او سته دلخو شام

محبسده من ریاضت تقدیریلن خوشام

حمد و ثنا ناله شبگیر یلن خوشام

روبه صفت الینده اسیر او لموشام اگر

علت اودور حلقه زنجیر یلن خوشام

 یانسامنه قد بو ته غمده غم ایتمرم

اوزشانیمی وقاریمی زره خم ایتمرم

 مین سلسله وورسا اگر بینوما عدو

هارون کیمی ستمگره زانو خم اتمرم

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۷
حاج محمد یادگاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">