شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر اهل بیت حاج محمد یادگاری
حاج محمد یادگاری
((عشق ولايت))
كافر او كَسدور اوندا عشق ولايت اولماز
گر اولماسا ولايت مقبول عبادت اولماز
پيغمبران امامان محشرده جمع اولالار
تا گلميونجه زهرا هرگز شفاعت اولماز
طبقه بندی موضوعی

احوالات اربعین =گزارش حضرت زینب به برادرش

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ

احو الات اربعین

گزارش زینب به برادرش امام حسین 

=================

شا مید ن فا تح گلو ب دو ر یا حسین  غم  لشگر ین

ایستییو ر و ئر سین گزار ش قهر ما ن سر  لشگر ین

------------

امرایله چیخسو ن قبا قه یارو انصارون حسین

پیشو ازایتسون بیزی سر بازو پاسدارون حسین

پرچم آچسو ن با شیمیز اوسته علمداون حسین

لشگر یم ایستوررژه گئچسو ن قبا قیندا ن سنین

و ئر اجا زه من او پو م او ل ایا قیندا ن سنین

--------------

عرض ائدم اول  گرکدور  من گزارش محضرن

تا بو له سن نیله دو خ بیز دشمن کین پر ورن

حتما احسن سو یلو یر سن بو و فا لی لشگر ن

رتبه گر وئر سن بو لارا رتبه ممتازآلی

بیر قدم عشقین یولو ندا قا لمویوب  بوللار دالی

----------------

لشگر یم دور بوشهید- ما درلری خو اهر لری

سن سان آ ل گتدیم حضورن بو قرامعجرلری

کا خ استبد ادی ویرا ن ایلیین افسرلری

اول صفده دورو ب کلثوم ولیلا دلکباب

دو م صفد ه سر یه –فا طمه ئیله-ربا ب

--------------

کوفه ده هم شا میده دین دشمنین بو للار یو رو ب

شا هد ایثاریمیز سجا د اوغلو ندور دوروب

حقّی واربو للار حسینجان سندن آلسون خیلی خوب

رسم ار تش دور منظم  ها نسی بیر گروها ن او لار

خیلی خوب  فر ما ند هیند ن  او ل  اول  گر و ها ن آلار

----------------

اولیند ه لشگر ین سر لشگر ا یلر پیشرو ی

سا غ الیند ه حمل ا ئدر بیر پر چمی یا خنجر ی

او نلا هم آ هنگ او لار ا فرا د ی کل لشگر ی

مند ه او ل رسمه برا در ایلر م بو ردا عمل

سو یله عبا سه گتوردو م پر چمین پیشو از ه گل

----------------

جبهه دن فا تح قئید سه یا حسین هر لشگر ی

ا یلییر  فر ما ند هین تشو یق مقا م  رهبر ی

آ لمو شا م  د شمنلر یند ن من گئد ن غارتلر ی

هر نه غا رت ایله مو شد ی کوفه و  شا م اشراری

دشمنی مغلو ب ا ئد یب  قا رد ا ش گتو ردو م اوللاری

-----------

آلمو شام دشمنلر یند ن من با لان گوشواره سین

لیلی یه تحویل وئردیم اکبرین عما مه سین

حضرت عباسیوون قا نلی لو اسین جا مه سین

تا و ئرم ام ا لبنینه من او قا نلی پر چمین

قلبی تسکینلیق تا پا تا ایتمییه  دا د و ا نین

---------------

کو فیا ند ان شامیا ندان قارداش آلدیم هر نئری

گو شوارو معجر و خلخال و قا نلی کو ینر ی

یادیمه دو شدی نه نه م آغلو ب دئدیم بوسو زلری

خا نه  زنبو ر ه  بنز ر او غلو  و ن پیر ا هنی

حتّی  رحم  ایتموب آ پارمو شدی اونی  قوم دنی

--------------

وارقو جا قیندا سنین قارداش یا تو ب بیرسو دامر

و ئرربابه ساخلییارهم نازینی  قارداش چکر

ناگران اولما اونون واردوشلریند ه سو د و ئیر

قلبینی او چ شعبه لی او خ یا حسین دائم او یار

او غلو نی و ئرسن  او نا حتما یا را سین با غلییا ر

-----------

من سنه قا ردا ش ئو لوجه قلبیدن وا بسته یم

دو زد ی چوخ جنگ ایتمو شم فکر ایلمه من خسته یم

افتخاریمدور بو فا تح لشگرن سر دسته یم

او چ یا شیند ا بیر بسیجیم قا لد ی ویرا خا نه د ه

حا لینه یا ند ی دل فر زا نه ده - دیو ا نه د ه

------------

شا داولا رو حی او نو ن قاردا ش من اوندان راضییم

قبر ینه حتّی مجاوراو لما قا من حا ظرم

چوخ گجه لریا تما دی اکبر دئدی من نا ظرم

پر چمین نصب ایلد ی ویرانه ده او ل دید تر

قبر ینی گو رما قاو الله بو سنیق قلبیم ا سر

---------------

بیر سفیر عشقدو راو ل خرد ا سر بازیم منیم

تا قیامت رو سفید او لد ی سر افرازیم منیم

جا ن وئر ینجه او لد ی قارداش محرم رازیم منیم

یا تد ی او چ گو نلرد ه آج ویرا نه ده او ل با وفا

آ جلیقین بیر کیمسه حتّی بو لمدی و الله  اخا

------------

قو ی د ئیو م قا ردا ش نه لر گلد ی بوزینب با شینا

فخردور باجی فدا او لسون عزیزقارد ا شینا

پر چمه عبا سی آلدی زینبین اوز دو شینا

قو یما دیم قا ردا ش شهیدلر قا نینینی اولسو ن هدر

کو فه ده هم شا مید ه من ایلدیم فتح و ظفر

-------------

کوفه ده ابن زیاد ی هندین اوغلو ن شا مید ه

ایلدیم رسو ا او لار ی من حضو ر عا مّید ه

سر فکنده اولدی  قا ردا ش هر ایکی بد نا مید ه

بزم عیشی من پو زو ب تبد یل ایتد یم ما تمه

سو یلد ی ا حسن منه جنتده حتّی   فا طمه

-------------

با شلارین سا لدی اشا قه هرایکی وجدان فروش

اولمادی طاقت اولار منلن دایا نسون دوش به دوش

من دئمورم سن بونی کلثوم ولیلادن سو روش

ایش اورا منجراو لو ب قا خد ی گو گه آه و فغا ن

آ لد یلا مجلس لریند ه اللر ینه خیر زران

--------------

قو یما دوم احقاقاولا کتما ن سن گو ردون اوزون

یابن مرجانه دئدیم هرزه دانیشما کس سوزون

ای طلقا زاده هنداوغلی دئدیم چیخسون گوزون

زینبم  من –دین و قرآنیله اسلامه یارام

در سیمی زهراوئریب  دور دینیمه حا می دو را م

---------------

یوزحسینیم  یو ز ابو لفضلیم او لا قر با ن دین

دو غرا سا یو زاو غلومی شمشیر یله گر مشر کین

یو زعلی یه اصغریم او خلا نسا د ا او لما م غمین

من حسین  خطیند ن  آ یر ی خطه و الله گئد مر م

ایتمه سم ویر ا ن او قصر ی  عهد یمه من یتمر م

-------------

من سنین حقین جها نه یاحسین بولدورموشم

ایتمو شم رسوا یزیدی شمریده ئو لدور موشم

عتر تین بیربیر برادر نا قه یه میند یر میشم

من بو ما مو ر یتیمده چوخلی ایثار ایلد یم

سن آخا ن قا نینله من نطقیمله پیکا ر ا یلد یم

------------

((یا دگار ی)) کر بلا نین  عا شق – دیدا رید ی

شا عر آ ل محمد (ص) نهضتین  پا  سدارید ی

بیرگو نی ایستر  گو ره کر ببلا زوا ریدی

سن اوکس سن سا لمو یو نسا ن سا ربا نین  بو ش یولا

او لما ر ا ضی قلبلر ده حسر ت قبر ین قا لا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۹
حاج محمد یادگاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">