شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر اهل بیت حاج محمد یادگاری
حاج محمد یادگاری
((عشق ولايت))
كافر او كَسدور اوندا عشق ولايت اولماز
گر اولماسا ولايت مقبول عبادت اولماز
پيغمبران امامان محشرده جمع اولالار
تا گلميونجه زهرا هرگز شفاعت اولماز
طبقه بندی موضوعی

سرود شهیدم من

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۱ ب.ظ

سررود شهیدم من ترکی
=================
=========
شهیدم من – شهیدم من                  رشیدم من – رشیدم من
اوز عهدیمه یتشدیم  من                         ایکی دنیا سعیدم من
خداحافظ-خداحافظ       
  منه دوز صود وئرن مادر  
--------------
بویولدان آیری راهیم یوخ             دئمه سن اشتباهیم یوخ
بیورما سن پناهیم یوخ              بویولدور راهِ پیغمبر
خداحافظ-خداحافظ       
  منه دوز صود وئرن مادر  
--------------
نئیه چولقار سنی غملر                   گئدربیزدن قرا گونلر  
اولار پیروزبیزیم لشگر                     یانا دشمنلریم یکسر
خداحافظ-خداحافظ                 
  منه دوز صود وئرن مادر  
-----------
من اولسام قانیمه غلطان            غم ایتمه مادر نالان  
بوایرانین اولار رضوان                     گر اولسا بو گلون پرپر
خداحافظ-خداحافظ                 
  منه دوز صود وئرن مادر  
-------------
آناجان من کفن گئیرم                تفنگیدشمنه وئر مم
حلال ایله داخی گور مم          منی باس با غریوا اخر
خداحافظ-خداحافظ 
  منه دوز صود وئرن مادر  
---------------
ایلدی جانین بهشیله بلی سودا شهید  
سویلدی باک ایترم دشمن اولا دنیا شهید
سنگر قرآندل جان وئر ماقی ایتدی آرزو
افتخار ایلر اوز عهدینه ائده ایفا شهید
--------------
بوشعری یادگار قوشدی     بودنیا سو یلویر بوشدی
 شهادت اوغلوا نوشدی  گر اولسا قبر بو سنگر
خداحافظ-خداحافظ  
  منه دوز صود وئرن مادر  
------------

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۷
حاج محمد یادگاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">