شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر اهل بیت حاج محمد یادگاری
حاج محمد یادگاری
((عشق ولايت))
كافر او كَسدور اوندا عشق ولايت اولماز
گر اولماسا ولايت مقبول عبادت اولماز
پيغمبران امامان محشرده جمع اولالار
تا گلميونجه زهرا هرگز شفاعت اولماز
طبقه بندی موضوعی

من بتو لم علی همسر یمدی

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۴ ب.ظ

 

من بتو لم علی همسر یمد ی

 ====================

من بتو لم علی همسر یمدی
هم ا ما میمد ی هم رهبر یمد ی

   را ضییم سو کیمی قا نیم آخسو ن
قو یمو یا م مرتضی حققی باتسون
 یا علی یا علی یاعلی جا ن =جا نیوه فا طمه جا نی قربان

----------------

ایلر م  من ئو لو نجه حما یت 
گر تا پا م من بو یو لدا شها دت
افتخا ر ایلر م گر من اولسا م
 یا علی یا علی یا علی جا ن =   جا نیوه فا طمه جا نی قر بان

----------------

عا شقم  عا شقم مر تضا یه
سا لمو شام با شیمی من بلا یه
محسنیم سقط او لاگر بو یو لد ا
شکر قیللا م گنه من خدا یه
یا علی یا علی یا علی جا ن =   جا نیوه فا طمه جا نی قر بان

-------------

قا نما دی بی وفا لر مرا مین
 قو یدو لار یا لقوز عصر ین اما مین
قلبیمی قا ن ائد  ر  بو مصیبت
 آ لمور ی یثر ب اهلی سلا مین
یا علی یا علی یا علی جا ن =   جا نیوه فا طمه جا نی قر بان

----------------

دو نمه ر م من ئو لونجه علی دن
چکمر م ال وصی نبی د ن
من اوزو م تیز تیزآ للام سلا مین
چو ن عم او غلو م ولی دورجلی دن
یا علی یا علی یا علی جا ن =   جا نیوه فا طمه جا نی قربان

----------------

او پیا مبر دن ایلوب حما یت
ایلرم منده جبر ا ن بوسا عت
دور ت با لا م بیر اوزوم قر با ن او لسا م
چو خ دگل  آ ز دی بلکه بوخدمت
 یا علی یا علی یا علی جا ن = جانیوه فا طمه جانی قربان

-----------------

قلبینین غصه سی گر چه چو خد ی  
یار وانصار ی با شیند ه یو خد ی
من سکو ت ایله سم فکراید للر
 بو ئو لو مدن هرا س ایتد ی قو خد ی
   یا علی یا علی یا علی جا ن =جا نیوه فا طمه جا نی قربان

------------------

 یا ره دن عا شق ایتمز گلا یه
یاره خا طر دوزرهربلا یه
مین دفعه گربو یو لدا من ئو لسم
حامی دورا م گنه مر تضا یه
  یا علی یا علی یا علی جان =جا نیوه فا طمه جا نی قر بان

----------------

قو یمارام درد یمی حتی بولسو ن
یو زد ه سیلی یئر ین ایو ده گور سو ن
درده من ایلرم استقا مت
حق بونا ایسترم صبر وئر سین
 یا علی یا علی یا علی جان =جا نیوه فا طمه جا نی قر بان

----------------

یا دگار ی بونی یا زشعر یند ه
زینبی اگله شر سنگر ینده
 یاخشی با جی اولارچو ن حسینه
کر بلا عشقی وار دور سریند ه  
یا علی یا علی یا علی جان =جا نیوه فا طمه جا نی قر بان

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
حاج محمد یادگاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">