شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر اهل بیت حاج محمد یادگاری
حاج محمد یادگاری
((عشق ولايت))
كافر او كَسدور اوندا عشق ولايت اولماز
گر اولماسا ولايت مقبول عبادت اولماز
پيغمبران امامان محشرده جمع اولالار
تا گلميونجه زهرا هرگز شفاعت اولماز
طبقه بندی موضوعی

((من زیبنم مظاهر زهرای اطهر م))

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ق.ظ

((من زینبم مظاهر  زهرا ی اطهر م))

((من زینبم مظاهر  زهرای اطهر م))
((فخر الا ئمه دختر دخت پیا مبر م ))

بیچاره کیم منه دئیه آوار ه کیم یا زا
قبو ل ایتمرم دئسه مو لایه چا کرم 

هم ما در شهید م و هم خو ا هر شهید
دو قو زا ما مین عمه سی عبا سه خو ا هرم 

غبطه گر ک منه ائد ه مر یمله آسیه 
من منز لتده فا طمه ئیله برا بر م

زین ابم –شیر زنم – شیر زا ده یم
زهرا ی ثا نی  شیر خدا و نده مظهر م

و ار بیر رقیه آدلی سفیر یم خر ا به ده
گر آجد ا ئولسه- د شمنه سو یلرباش اگمرم 

شامین خرابه سینده نه جور وئردی جان بالام  
هجرانی بیر داغدی بو سینه مده گو ینرم  

بیر گو نده بش قارداشیمی ایتدیلر شهید 
من آ سمان صبر یده ماه منو رم 

بیر جو ت او غلو ن ایلدیم قربا ن اصغره 
فخر ایلرم عمه قاسمله اکبرم

کیم یازساشمرمعجر می آلدی کذب دور
نسو ان ایچینده حفظ حجا بیمده برترم

زینب ئو لر- دشمنه معجرو ئیر مگر ؟
دشمنلریم دئییر منه عبا س دیگرم

دوزنو کر او ل حفظ ا یله زینب و قا رینی
تحقیر ا یلمه منی - بر ند ه خنجرم

 

عصریمده دو ردا مامه اوزوم خدمت ایتموشم
ا لا ند ا من مطیعه فرما ن رهبرم

بیر یا علی دئسم یخارا م کفر پرچمین 
من دخت پا ک فا تح بدریله خیبر م

یا فا طمه ا لیمد ه سلاحیمد ی قوخمارا م 
هر مشگو لو م او لسا کمک او ندان ایسترم 

قو لد اطناب – با شدا یار ا – دیلده یاحسین
ابن زیادی کو فه ده رسو ا من ایلرم

هند او غلو نو ند اشا مید ه وئرم جو ابینی
با ک ا یتمر م ها یا ند ا او لام مثل حیدرم

دانشکه فا طمه دن مدر ک آ لمو شام
فتح ظفر منیمکیدی چو ن دینه یاورم

عشا ق ایچینده رتبه ممتا زه چا تمو شام
من مشگلا تی حل ا ئد نم کو نه لنگر م

عبا س پر چمینی آ لا ن د و شه ز ینبم
قا ردا شیمو ن یئر ینده علمدا رلشگر م

عر ض ایتمو شم حسینیمه آ سو ده خاطر او ل
من پا سد ار خو ن شهید ا ن و سنگر م

سن که شها دتین یو لو نی ا یتدو ن ا نتخا ب
منده اسارتیمده گئدیب حقی سو یلرم 

بو یو لداهر بلا با شیمه گلسه یا حسین 

عشقینده  جنتیله بو نی من دئیشمرم  

 

                 بیر ده آ نام وصیت ا ئد یب حنجر ین او پم                                  فرما یش ایتد ی اوپ - بیو یو ب چو نکه مادرم               

 

بیر بو سه ا یتمو شم که او نو ن مستییم  هنو ز
و ا للا هی  ارز یشین ایکی د نیا یه وئر مر م

نه بو سه ئید ی من بو لو ر م بیرده قاردا شیم
هجرا ن او تو ن او بو سه ئیله خا مو ش ایلر م

او ز  عشقیمی ا یلد یم ا ثبا ت عا لمه
بو لدی ها می مطیع اوخا تو ن محشر م

عشقیم حسیندی عشقیمه قرباندی هرزادیم
مین ا یله غملر یله من ا بر و خم ایتمر م

شا مه کیمی قو جا تد ی اگر غصه لر منی
مین ا یله غملر یله من ا بر و  خم ا یتمر م

جانه گتوردی  شا میله کو فه  شما د تی
عرض ا یلد یم خدا نه دور علت من ئو لمرم

چو خلا ر گلر  خا نم قا پو زا حاجت آ لما قا
ا ل  سینه ده د ئیر منه لطف ایله مظطر م 

من(یادگا ری) ده قا پوزا دو شمو شم دخیل

من نوکر م دئسم اد بیم یو خدی بدتر م

بیر در گهیکه سو یلو یه عبا س نو کر م
من نوکر م دئسم اد بیم یو خد ی بد تر م

بیرمن بیر ایتم چو خ قاپو لارد ان قا وو لمو شام
بیر آ یر ی درگه منی قا و سازدا گتمر م   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۹
حاج محمد یادگاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">