شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر آل محمد حاج محمد یادگاری

تمامی اشعار درج شده در این سایت، سروده های شخصی اینجانب بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز و حلال است.

شاعر اهل بیت حاج محمد یادگاری
حاج محمد یادگاری
((عشق ولايت))
كافر او كَسدور اوندا عشق ولايت اولماز
گر اولماسا ولايت مقبول عبادت اولماز
پيغمبران امامان محشرده جمع اولالار
تا گلميونجه زهرا هرگز شفاعت اولماز
طبقه بندی موضوعی

پیام امام حسین

 من حسینم زیر بار  ظلمه اصلاگتمرم 

=================

=========

 من حسینم زیر بارظلمه اصلا گتمر م
ساربانه وئرم ال بیعت یزید ایتمرم
----------

عهدیمه قیلّا م  وفاگراکبریم دوغرانسا دا
اللریم اوسته علی ّ اضغریم او خلانسادا

باخمارام نهرفرانه لبلریم او دلانسادا 

من حسینم زیر بارظلمه اصلا گتمر م
ساربانه وئرم ال بیعت یزید ایتمرم
--------

خو شدلم الله یو لو ندا خیمه گاهیم اگر یانا
حتی سجادیم خیمده دین یو لو ندا ودلانا

دست بیعت ظالمه وئر مز حسین گر دوغرانا
من حسینم زیر بارظلمه اصلا گتمر م

ساربانه وئرم ال بیعت یزید ایتمرم
-----------

جانیمی الله یولو دا من گر ک قربان وئر م
سو یئرینه ریشه اسلام ودینه قان وئرم

عدیمه  ایفا ائدم دریا یا نیندا جان وئرم
من حسینم زیر بارظلمه اصلا گتمر م
ساربانه وئرم ال بیعت یزید ایتمرم
----------

راضییم دین اوسته گر قان ایتسه لر گو ز یا شیمی  
کو للرین اوستو نده قو یسا  ختی خولی با شیمی
ایلسم اسلامه فدیه من زشید قارداشیمی  
من حسینم زیر بارظلمه اصلا گتمر م
ساربانه وئرم ال بیعت یزید ایتمرم
----------
ئو لمه سم عطشان بو یو لدا  دینیله قرآن ئولر

انقلابین معناسین آینده ده ائللربولر

یرمی میلیو ن ار بعینده  قبر یمه مهمان گلر

من حسینم زیر بارظلمه اصلا گتمر م
ساربانه وئرم ال بیعت یزید ایتمرم

---------

ظاهرا مغلوب -ولا کن  جنگیده غالب منم

کو فیا  ن درک ایلیون پور ا بوطالب منم
کر بلانین  مولکو نه فکر ایله سز صاحب منم
من حسینم زیر بارظلمه اصلا گتمر م
ساربانه وئرم ال بیعت یزید ایتمرم

--------------

میهیمانم من سیزه ای میزا بانلار شرم ائدین  
ای منی دعو ت ائدیب دینین ساتانلار شرم ائدین

من امام عصریزم مکتوب یازانلار شرم ائدین
من حسینم زیر بارظلمه اصلا گتمر م
ساربانه وئرم ال بیعت یزید ایتمرم   

------------

هر نه قدری من یازام احساس ا یتمه خسته یم
آتمیشا سنیم یتشدی من همان عهد او سته یم

یادگارییم بو شعریله سیزه وابسته یم

من حسینم زیر بارظلمه اصلا گتمر م
ساربانه وئرم ال بیعت یزید ایتمرم   

================

==============

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۴
حاج محمد یادگاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">